نوشته شده توسط : عباس خلیلی

دانلود کتاب طراحی صفحات وب

توضیحات فارسی :

مانند آب خوردن وبسایت طراحی کنید!!

یادگیری آخرین ابزارهای توسعه وب سایت، تکنیک ها، و بهترین شیوه. Web Design Demystified تمام فعالیت هایی را که شما برای آغاز کردن نیاز دارید را فراهم می کند. این کتاب به صورت گام به گام نوشته شده است، این راهنمای کاربردی با پوشش دادن طرح ریزی وب سایت و طراحی صفحه نمایش آغاز می شود. سپس، شما باید چگونگی ایجاد صفحه ها ، استفاده و ادغام HTML و CSS، کار با جاوا اسکریپت، PHP، XML و استفاده از قالب ها یاد بگیرند. برای آزمایش کردن و موثر کردن به خوبی اطلاعات روی  پست الکترونیکی و  طراحی و بهینه سازی موتورهای جستجو راهنمایی دریافت کنید. مثال های روشن و توضیحات مختصر آن را برای درک آسان می کند، و پایان هر فصل آزمونها، و یک امتحان نهایی برای کمک به تقویت مفاهیم کلیدی وجود دارد.

توضیحات انگلیسی :


Website DESIGN just got a whole lot EASIER!
Learn the latest website development tools, techniques, and best practices. Web Design Demystified provides the hands-on help you need to get started. Written in a step-by-step format, this practical guide begins by covering website planning and designing for screens. Then, you'll learn how to build pages, use and integrate HTML and CSS, work with JavaScript, PHP, and XML, and use templates. Get tips for testing and going live as well as information on e-mail design and search engine optimization. Clear examples and concise explanations make it easy to understand the material, and end-of-chapter quizzes and a final exam help reinforce key concepts.

برای دانلود این کتاب اینجا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: دانلود کتاب طراحی صفحات وب , طراحی صفحات وب ,
:: بازدید از این مطلب : 1653
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

نسخه نهایی مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 که بر طبق ادعای مایکروسافت از مدیریت بهتر گرافیکی بهره‌مند است و قابلیت‌های ویژه‌ای در زمینه‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی دارد، پس از ماه‌ها تبلیغ عرضه شد.

شرکت مایکروسافت نسخه نهایی مرورگر اینترنت اکسپلورر خود را عرضه کرد. به گفته این شرکت، قابلیت مدیریت گرافیکی، خصوصیات امنیتی و حفظ حریم خصوصی اینترنت اکسپلورر 9 آن را هم رده مرورگرهای دیگری مانند فایرفاکس، کروم، سافاری و دیگر نرم‌افزارها خواهد داد.

به گزارش خبر آنلاین، عرضه اینترنت اکسپلورر 9 در حالی صورت می‌گیرد که سهم مایکروسافت در بازار مرورگرها به دلیل وجود رقبای قدرتمند دیگر به سرعت در حال کاهش است. این در حالی است که مایکروسافت این رقابت شدید را به غیر از مرورگرها در ترافیک اینترنتی ایجاد شده توسط تلفن‌های همراه و تبلت‌ها هم احساس می‌کند.

مایکروسافت اعلام کرده که یکی از ویژگی‌های کلیدی اینترنت اکسپلورر 9، ابزاری است که مانع از ردیابی کاربران آن در هنگام مراجعت از یک سایت به سایت دیگر می‌شود. این اطلاعات معمولا توسط شرکت‌های تجاری جمع‌آوری می‌شوند که به دنبال کشف عادات خاص یک کاربر برای اهداف تبلیغاتی خود هستند.

علاوه بر آن، ابزار مجزای دیگری در اینترنت اکسپلورر وظیفه نظارت بر دانلودها را خواهد داشت و شما می‌توانید ویروس‌ها و تروجان‌هایی را که قصد نفوذ به کامپیوترتان را دارند شناسایی کنید

در این مرورگر یک شتاب‌دهنده سخت‌افزاری داخلی نیز تعبیه شده که می‌تواند با استفاده از قدرت کارت گرافیکی کامپیوتر، سایت‌های باز شده را با جزئیات بیش‌تری ببینید.

عرضه این مرورگر در زمان بسیار حساسی صورت می‌گیرد، چرا که بر اساس نتایج یک تحقیق، سهم اینترنت اکسپلورر در بازار مرورگرها مدت‌هاست که در حال کاهش است. با این که به دست آوردن آمار در مورد سهم مرورگرها اندکی مشکل است، تخمین‌های انجام شده توسط شرکت تحلیل وب نت‌اپلیکیشنز (Net Applications) نشان می‌دهد اینترنت اکسپلورر به طور کلی 56 درصد از بازار جهانی مرورگرها را در دست دارد. در این میان سهم فایرفاکس 22 درصد، کروم 11 درصد و سافاری 6 درصد است.

در یک مطالعه مجزای دیگر، آمارهای جمع‌آوری شده توسط شرکت امنیتی ZScaler نشان می‌دهد که تا 20 درصد از ترافیک تولید شده در محیط وب حاصل برنامه‌های نصب شده روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هاست.

ریچارد ادواردز تحلیل‌گر Ovum در این باره گفت: «ما اعتقاد داریم که در آینده، میدان رقابت در میان مرورگرها، نه در کامپیوترهای خانگی که در میان تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها خواهد بود. این میدانی است که کارهای بسیار بیش‌تری باید روی مرورگرهای ساخت شرکت مایکروسافت صورت بگیرد تا این نرم‌افزار هم بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.»

مایکروسافت اعلام کرده که نسخه آزمایشی اینترنت اکسپلورر 9 تاکنون بیش از 40 میلیون بار دانلود شده که بیش‌ترین تعداد دانلود در تمام دوران به حساب می‌آید. هم‌چنین در حال حاضر نزدیک به 2 درصد از کاربران ویندوز 7 در حال اجرای آخرین نسخه از آن روی کامپیوترهای خود هستند.

اینترنت اکسپلورر 9 روی ویندوز اکس‌پی اجرا نمی‌شود و شما تنها می‌توانید آن را روی ویندوز ویستا یا 7 نصب کنید.

برای دانلود اینترنت‌اکسپلورر9، اینجا را کلیک کنید



:: برچسب‌ها: دانلود اینترنت‌اکسپلورر9 , اینترنت‌اکسپلورر 9 را عرضه شد ,
:: بازدید از این مطلب : 1359
|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : شنبه 26 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

توضیحات فارسی :

آیا می خواهید یادگیری زبان انگلیسی خود را یک سطح ارتقا دهید؟ Fluent English یک روش ایده آل برای توسعه تسلط بومی مانند  انگلیسی زبان است. آن در یادگیری اصطلاحات انگلیسی ملزومات اصطلاحی، افعال، واژگان کاربردی، دستور زبان و نحوه استفاده آن در متن، ساختن درک مطلب شنوایی به خوبی تلفظ ولحجه قوی. در این برنامه شما فرصت های بیشماری را برای تمرین زبان انگلیسی، و همچنین گوش دادن، نوشتن، و خواندن زبان  انگلیسی پیدا می کنید. شما همچنین می توانید اطلاعات ضروری در مورد زندگی وکار در ایالات متحده را  یاد بگیرید. این دوره شامل یک کتاب 224 صفحه ای و سه ساعت ضبط شده در سه  CD می باشد.

توضیحات انگلیسی :


Do you want to take your English learning to the next level? Fluent English is the ideal course for developing native-like fluency in English. It focuses on the English learning essentials–idiomatic expressions, verbs, practical vocabulary, and grammar usage in context–and builds listening comprehension as well as pronunciation and intonation skills. In this program you’ll find numerous opportunities to practice speaking English, as well as listening, writing, and reading English. You’ll also learn essential information about living and working in the United States. The course includes a 224-page textbook and three hours of recordings on three CDs.

برای دیدن لینک دانلود اینجا را کلیک کنید

برای دیدن لینک دانلود اینجا را کلیک کنید



:: برچسب‌ها: دانلود کتاب انگلیسی روان به همراه audio ,
:: بازدید از این مطلب : 1314
|
امتیاز مطلب : 304
|
تعداد امتیازدهندگان : 93
|
مجموع امتیاز : 93
تاریخ انتشار : شنبه 26 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

world soccer از دیرباز توسط بازیکنان، مربیان و طرفداران به عنوان قدرت بلامنازع در فوتبال بین المللی مورد ستایش بوده است. این مجله پوشش جامعی بر هر گوشه ای از جهان فوتبال دارد،مانند   نتایج، نقل و انتقالات و مسائل مربوط به اخراج ها.

مجله world soccer -March 2011 را می توانید با لینک مستقیم از رپید باز دانلود کنید.

مجله world soccer -March 2011 را می توانید با از ادامه مطلب دریافت نمایید.

برای دیدن لینک دانلود اینجا را کلیک کنید

برای دیدن لینک دانلود اینجا را کلیک کنید


world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 , world soccer - February 2011 ,

 



:: برچسب‌ها: world soccer - February 2011 , دانلود مجله world soccer -march 2011 ,
:: بازدید از این مطلب : 1070
|
امتیاز مطلب : 104
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : جمعه 25 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

 گفته می‌شود در سونامی‌ها هیچ حیوانی نمی‌میرد،‌ چون آن‌ها زودتر متوجه خطر می‌شوند و می‌گریزند. آیا حیوانات حس ششم مرموزی برای پیش‌بینی حوادث طبیعی دارند و آیا ما می‌توانیم روی این حس حساب کنیم؟

بعد از زلزله بسیار شدید ژاپن،‌ در بسیاری از کشورهایی که ساحلی در اقیانوس آرام دارند،‌ مانند آمریکا، هشدار سونامی اعلام شد. مردم ساکن سواحل اقیانوس آرام بیم آن داشتند که هر لحظه موج‌های بلند از راه برسند. به گزارش خبر آنلاین بعد از اعلام هشدار،‌ بسیاری از مردم انتظار امواج را می‌کشیدند. آن‌ها روی سگ‌هایشان حساب می‌کردند و تصمیم داشتند به محض این که سگ‌ها رفتاری غیرعادی نشان دادند یا از محل گریختند،‌ پا به فرار بگذارند،‌ اما اتفاقی نیفتاد.

بارها شنیده‌ایم که حیوانات زودتر از ما متوجه حوادث طبیعی می‌شوند. در واقع هر بار در محلی فاجعه‌ای طبیعی اتفاق می‌افتد،‌ سیل،‌ زلزله، سونامی و مانند آن، موجی از داستان‌های گوناگون در مورد رفتار غیرعادی حیوانات،‌ به خصوص حیوانات خانگی و حیوانات مزارع به راه می‌افتد که همگی گویای این هستند که قبل از حادثه، حیوانات رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان داده‌اند. حتی بعد از سونامی سال 2004/ 1383 اعلام شد که هیچ حیوانی بر اثر سونامی نمرده و احتمالا دلیلش این است که آن‌ها قبل از حادثه خود را به مناطق مرتفع رسانده و جان سالم به در برده‌اند.

اما آیا واقعا حیوانات چنین توانایی دارند؟ و اگر دارند،‌ طبیعت این توانایی چیست؟ برخی می‌گویند این یک ادراک فراحسی (ایی.اس.پی) یا یک حس ششم مرموز است. برخی دیگر هم آن را یک پدیده زیست‌شناختی طبیعی می‌دانند. به اعتقاد گروه دوم،‌ حیواناتی که می‌توانند زلزله یا سونامی را پیش‌بینی کنند، لزوما حواسی بیشتر از انسان ندارند،‌ بلکه فقط حساسیت بالاتری دارند. این که حیوانات حواس قوی‌تری در مقایسه با انسان دارند، ‌بارها و بارها در مطالعات علمی به اثبات رسیده است. سگ‌ها حس بویایی بسیار قوی دارند،‌ پرنده‌ها می‌توانند با استفاده از نشانه‌های فلکی، مسیر خود را پیدا کنند و مسیرهای طولانی را بپیمایند و خفاش‌ها می‌توانند از روی انعکاس صدا،‌ محل غذا را پیدا کنند. بنابراین به نظر می‌رسد که برخی افراد، حساسیت بالا را با توانایی مرموز و ناشناخته اشتباه می‌گیرند.

حیوانات ممکن است ارتعاشات غیرعادی یا تغییر در فشار هوایی را که از یک سمت می‌آید، حس کنند و نتیجه بگیرند که باید در جهت مخالف فرار کنند. اگر قبل از زلزله گله‌ای حیوانات به سمتی بگریزند،‌ دلیلش به سادگی می‌تواند این باشد که یک یا دو عدد از آن‌ها،‌ احساس خطر کرده‌اند. بقیه،‌ فقط پیروی می‌کنند و فرار گروهی آن‌ها اصلا بدان معنا نیست که تمام این حیوانات از نیرویی فوق‌العاده برخوردارند، ‌آن‌ها فقط از غریزه‌ای پیروی می‌کنند که به آن‌ها می‌گوید با گله همراه شوند.

خوشبختانه با فناوری مدرن امروز، تنها چند ثانیه بعد از وقوع زلزله، هشدار سونامی اعلام می‌شود که در مواردی تا چند ساعت زمان به افراد می‌دهد تا محل را به موقع ترک کنند. بنابراین،‌ اگر در شرایط بحرانی قرار گرفتید، بهتر است به جای تماشای حیوانات و انتظار کشیدن، ‌سری به اینترنت بزنید، چون قابل اعتمادتر و البته برای ما قابل فهم‌تر است.



:: برچسب‌ها: آیا وافعا حیوانات زلزله و سونامی و اتش فشان نمی میرند؟ , آیا حیوانات زلزله و سونامی و اتش فشان را پیشبینی می کنند؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 939
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : جمعه 25 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

چند وقت قبل جورج هوتز، جزئیاتی را منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌داد نسخه‌های غیرقانونی بازی‌ها را روی کنسول PS3 شرکت سونی اجرا کنند. اکنون به نظر می رسد سونی راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است.


آیا سونی واقعا توانسته است مشکلی تعمیرنشدنی را تعمیر کند؟ این نتیجه‌گیری یک هکر ماهر است که پس از بررسی آخرین نسخه نرم‌افزار دائمی پلی‌استیشن 3 سونی، آن را بر روی پروفایل شخصی خود نوشته است. به گفته یونس علاوی، هکری که بیشتر با نام کاکاروتو شناخته می‌شود، این نسخه حاوی وصله‌ای (Patch) کاملا مشخص برای نقصی امنیتی است که به نظر می‌رسید هیچ راه علاجی برای آن وجود ندارد.

به گزارش نیوساینتیست، شرکت سونی در حال حاضر جورج هوتز -هکر نیویورکی که در دنیای هکرها به جئوهات قرمز مشهور است- را به همراه گروهی اروپایی که خودشان را fail0verflow می‌نامند، تحت پیگرد قانونی قرار داده است. این افراد جزئیات نحوه دور زدن جنبه‌های امنیتی کنسول بازی این شرکت را منتشر کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد نسخه‌های غیرقانونی بازی‌ها را روی این کنسول اجرا کنند.

قبلا تصور می‌شد نحوه رمزگذاری کنسول بازی PS3 چنان قدرتمند است که هرگز نمی‌توان آن را هک کرد. اما در ماه دسامبر / آذر، هوتز تکنیکی را اختراع کرد که با استفاده از آن گروه fail0verflow توانستند به کدهای امنیتی PS3 نفوذ کنند. از این طریق آنها توانستند به کد اصلی PS3 دست پیدا کنند، کد رمزی که در قلب تمام کنسول‌های بازی PS3 وجود دارد. این رخنه چنان بنیادی بود که هوتز، fail0verflow و سایر هکرها فورا اعلام کردند که بازی برای سونی به پایان رسیده است. به گفته آنها، تنها راه برقراری مجدد امنیت PS3، ارتقای خود سخت‌افزار بود.

شرکت سونی نیز در ظاهر با این افراد موافق بود و اعلام کرد که آسیب ایجاد شده توسط هک جبران‌ناپذیر است، موضوع مهمی که در دادخواست ارائه شده علیه هوتز نیز به آن اشاره شده است. هفته گذشته دادگاهی در ایالت کالیفرنیا آمریکا به شرکت سونی اجازه داد تا بتواند به فهرست افرادی که از سایت هوتز بازدید کرده بودند دسترسی داشته باشد. به نظر می‌رسد که شرکت سونی قصد ندارد نبرد قانونی خود را تنها به شکایت علیه هوتز محدود کند.

اما به گفته علاوی به نظر می‌رسد که نرم‌افزار جدید سونی، نسخه 3.6 که اوایل هفته گذشته منتشر شد، این آسیب را برطرف کرده است. وی در وبلاگ خود نوشته است: «اکنون، به نظر من (در نگاه اول) PS3 مجددا امنیت خود را بازیافته است. اما این بدان معنی نیست که بار دیگر نمی‌توان به آن نفوذ کرد.»

دقیقا مشخص نیست که شرکت سونی چطور این هک را تعمیر کرده است. امنیت PS3 بر پایه چند لایه رمزگذاری استوار است که هر لایه، امکان دسترسی به لایه دیگر را فراهم می‌کند. ویرانگری روش هک کردن هوتز به این دلیل بود که وی توانسته بود به کد اصلی metldr دسترسی پیدا کند که با نقب زدن از زیر این زنجیره امنیتی، تمام لایه‌ها را رمزگشایی می‌کرد. به نظر می‌رسد که سونی برای حل این مشکل تصمیم گرفته که دیگر از metldr استفاده نکند و به جای آن، سیستم امنیتی کاملا جدیدی را به کار گیرد. به گفته علاوی این سیستم را هم نهایتا می‌شود هک کرد، اما برای انجام چنین کاری باید همه چیز را از اول آغاز کرد.

با این وجود همه افراد درباره این رفع مشکل هم‌عقیده نیستند. ترزا وریتی، متخصص رمزنگاری واحد سلطه اطلاعاتی نیروی دریایی آمریکا می‌گوید: «اگر راه‌حلی که برای رفع مشکل ارائه شده خیلی زود هک نشود، حداقل باعث تعجب من خواهد شد.»

وی که در قبل از استخدام در ارتش آمریکا، با نام هکری Squidly1 شناخته می‌شد می‌گوید: «برای اینکه این تعمیر بتواند به درستی کار کند، باید تمام کدهای قبلی را باطل کند؛ کاری که باعث می‌شود تمام کنسول‌های بازی قبلی دیگر قابل استفاده نباشد.»

منبع :خبر آنلاین



:: بازدید از این مطلب : 1017
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

کتاب The Java EE 6 Tutorial: Basic Concepts درسال 2010 به چاب رسیده است. این کتاب دارای 600 صفحه و در قالب PDF است.

توضیحات فارسی:

اين کتاب که نسخه چهارم آن نيز مي باشد بر حول ارائه مثالها و تعريف پروژهاي مختلف مي چرخد و راهنماي خوبي براي توسعه برنامه هاي enterprise بر اساس (Java Platform, Enterprise Edition 6 (Java EE 6 مي باشد. کتاب حاضر توسط اعضاي تيم مستند سازي  Java EE 6  در Oracle نوشته شده است و براي برنامه نويسان تازه کار و متوسط جاوا تدارک ديده شده است که فهم عميقي از اين پلت فورم را ارائه مي دهد .

با راهنماي حرفه ايي در زمينه تکنولوژيهاي لايه وب شروع کرده و در بردارنده JavaServer Face  و هم چنين Facelet ها مي باشد. در اين کتاب مطالبي از جمله ساختن وب سرويس ها با استفاده از JAX-WS  و JAX-RS توسعه business logic به کمک JavaBean ها، دستيابي به پايگاه داده ها توسط Java Persistence API ، امنيت در نرم افزاري وب و enterprise  و ... را شامل مي شود.

برای مشاهده لینک دانلود اینجا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: دانلود کتاب The Java EE 6 Tutoria ,
:: بازدید از این مطلب : 1087
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

امروز برای دوستان رشته های پرتوپزشکی ، رادیولوژی ، مهندسی پزشکی و تمام دوستانی که به نحوی با رشته های مربوط به آناتومی و ساختار بدن انسان سرو کار دارند ، کتاب فوق العاده ای را با عنوان اطلس آناتومی از بخش های مختلف بدن انسان ، با استفاده از سی تی اسکن و تصاویر MRI را قرار داده ایم.

این کتاب تک تک قسمت های بدن انسان را به صورت سه صورت 1 - عکس های اصلی سی تی اسکن و MRI 2 -  به صورت عکس های رنگی برای آموزش بیشتر و 3 - همچنین عکس های دو بعدی شماره گذاری شده همراه با توضیح کامل هر قسمت نمایش داده است.

لینک دانلود این کتاب به دلیل وجود حق کپی رایت در خیلی از سرور ها برداشته شده است. اما می توانید نسخه کامل و اختصاصی آن را که به وسیله الکتروبوت تهیه شده است در ادامه مطلب دریافت نمایید.

توجه : برای شما دو نسخه آماده شده است. نسخه اول به صورت یک فایل 48 مگابایتی و یک پارچه است و نسخه دوم به صورت دو تا فایل 24 مگابایتی است.

برای مشاهده لینک دانلود اینجا را کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 1030
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : شنبه 19 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

کتاب Beginning Java and Flex چاپ ماه دسامبر 2009 می باشد. این کتاب دارای 500 صفحه و در قالب PDF است.

توضیحات فارسی:

پس از گذشت سالها، فريم ورک Flex شرکتAdobe  که هم اکنون به صورت متن باز در آمده توسط جامعه جاوايي به عنوان فريم ورک ارجح براي استفاده Flash در فريم ورک   Java RIA   (فريم ورکي براي "لايه نمايش" در پلت فورم جاوا) پذيرفته شد.Flex به توسعه دهندگان جاوا کمک مي کند که به  "ايجاد" و "نگهداري " برنامه هاي دسکتاپ/وب برجسته اي  که با همه مرورگرهاي مطرح، دستکتاپ ها و سيستم هاي عامل سازگار هستند، بپردازند.

اين کتاب به تشريح  راههايي براي توسعه سريع و آسان برنامه هاي مبتني بر RIA مي پردازد.اين کتاب تنها براي توسعه دهندگان Java يا Flex نيست بلکه براي همه توسعه دهندگان وب است که خواهان افزايش قابليت هاي توليدي و کيفي محصولاتشان هستند.

هدف کتاب آموزش پيش تازترين جنبه هاي توسعه وب به کمک متن باز،Agil و فريم ورک سبک جاوا با کمک Flex است.برنامه نويسي توسط فريم ورک سبک جوا به توسعه دهندگاني که از  Flex استفاده مي کنند، کمک مي کندتا برنامه هايي با ظاهر پويا خلق کنند.براي ايجاد برنامه هاي تعاملي و تجاري، استفاده از Flex وجاوا  در حال رايج شدن است.

توضیحات انگلیسی:

Beginning Java and Flex: Migrating Java, Spring, Hibernate and Maven Developers to Adobe Flex /by Filippo di Pisa (Author) .Over the past few years, the now open source Adobe Flex Framework has been adopted by the Java community as the preferred framework for Java RIAs using Flash for the presentation layer.
Flex helps Java developers to build and maintain expressive web/desktop applications that deploy consistently on all major browsers, desktops, and operating systems.
Beginning Java and Flex describes new, simpler, and faster ways to develop enterprise RIAs. This book is not only for Java or Flex developers, but also for all web developers who want to increase their productivity and the quality of their development.
The aim of the book is to teach the new frontier of web development using open source, agile, lightweight Java frameworks with Flex. Java lightweight framework programming helps Flex developers create dynamic-looking enterprise applications. Flex and Java are becoming very popular for both business and interactive applications.
What you'll learn
* Discover what Adobe Flex is and how to use it in your Java development of the presentation tier or rich clients
* Use Spring, Hibernate, and/or Maven with Flex
* Use Flex and Java to create Rich Internet Applications and/or Clients
* Create Flash-based/enabled business applications
* Write more stable Java-based Flex applications and reusable code.
* Create some Flash-based game applications


:: برچسب‌ها: دانلود کتاب انگلیسی Beginning Java and Flex , برای یادگیری زبان جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 1091
|
امتیاز مطلب : 674
|
تعداد امتیازدهندگان : 448
|
مجموع امتیاز : 448
تاریخ انتشار : جمعه 18 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

این کتاب چاپ سال 2010 و دارای 536 صفحه و در قالب PDF می باشد.

توضیحات فارسی:

نسخه enterprise  جاوا همچنان يکي از تکنولوژي هاي برتر جاوا است که توسط  Oracle (قبلا متعلق به شرکت SUN بود) ارائه مي شود. اين کتاب اولين کتاب آموزشي بر اساس آخرين نسخه  RTM (نسخه اي که بعد از رد کردن فازهای مختلف تست کمترين اشکال را داشته و مبنای برنامه هاي تجاری است)  از پلت فرم جاوا مي باشد.

اين کتاب مرحله به مرحله بسياري از "پياده سازي هاي مرجع" و "مشخصات " Java EE 6 را تشريح کرده و توسط مثال هاي کاربردی کارکرد آنها را نشان مي دهد. در اين کتاب از نسخه شماره 3 GoldFish جهت Deploy  و اداره کدهاي ارائه شده استفاده شده است.

اين کتاب که توسط اعضاي حرفه اي " بورد JSR " که در Java Community Process فعاليت مي کنند نوشته شده و حاوي اطلاعات ارزشمندي  براي حرفه اي هاي جاوا نسخه Enterprise است.

توضیحات انگلیسی :

Java Enterprise Edition (Java EE) continues to be one of the leading Java technologies and platforms from Oracle (previously Sun). Beginning Java EE 6 Platform with GlassFish 3, Second Edition is this first tutorial book on the final (RTM) version of the Java EE 6 Platform.

Step by step and easy to follow, this book describes many of the Java EE 6 specifications and reference implementations, and shows them in action using practical examples. This book uses the new version of GlassFish 3 to deploy and administer the code examples.

Written by an expert member of the Java EE 6 specification request and review board in the Java Community Process (JCP), this book contains the best information possible, from an expert’s perspective on enterprise Java technologies.

What you’ll learn
Get started with the final version of the new Java EE 6 Platform.
Explore and use the new EJB 3.1 and JPA 2.0 APIs from entities to session beans to message�driven beans, and more.
Discover the new web tier development APIs including JSPs, JSTL, and Expression Language, and especially the new JSF 2.0 and Facelets.
Uncover the new web services, RESTful services, and more available in Java EE 6.
Create dynamic user interfaces for your enterprise and transactional Java applications.

Who this book is for
This book is for advanced Java programmers as well as Java EE 6 beginners. Architects will also find information about how to layer their Java EE applications.


:: بازدید از این مطلب : 1233
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

توضیحات فارسی:

Nasopharyngeal Cancer - Multidisciplinary Management شرح جامعی از وضعیت nasopharyngeal در سرطان نازوفارنکس و مدیریت چند رشته ای فراهم می کند .  ده  فصل اول شامل اطلاعات ضروری در زمینه موضوعاتی چون اپیدمیولوژی، پاتوژنز، زیست شناسیمولکولی، پاتولوژی ، و استفاده از تصویربرداری در تشخیص و مرحله بندی است. پس از آن،انتخاب های درمانی گوناگون و ترکیب در گستره ای از تنظیمات در عمق مورد بررسی قرار گرفته است.

توجه تفصیلی به نقش شیمی درمانی همزمان ادجوانت، و neoadjuvant و تکنیک های رادیوتراپی پیشرفته داده شده است. فصل های بعدی علاوه بر این پس از تشخیص درمان جراحی، پیگیری، درمان بیماری metastatic ، درمان های مربوط به عوارض و سرطان nasopharyngeal کودکان می پردازد. خواندن این کتاب برای جامعه انکولوژی در سراسر جهان مهم است و نیاز به پیشرفت های قابل توجهی در دانش از تکنیک های مدرن دارد.

قیمت این کتاب $258.39  (در سایت www.amazon.com)  می باشد. که می توانید به صورت رایگان در ادامه مطلب دریافت نمایید.

توضیحات انگلیسی:

Nasopharyngeal Cancer - Multidisciplinary Management provides a comprehensive account of the current state of knowledge on nasopharyngeal cancer and its multidisciplinary management. The first ten chapters document contain essential background information on subjects such as epidemiology, pathogenesis, molecular biology, pathology, and the use of imaging in diagnosis and staging. Subsequently, the various treatment options and combinations in a range of settings are examined in depth.

Detailed attention is given to the roles of concurrent, adjuvant, and neoadjuvant chemotherapy and advanced radiotherapy techniques. Further chapters then explore surgical treatment, follow-up, treatment of metastatic disease, treatment-related complications, and nasopharyngeal cancer in children. This is an important book that will prove essential reading for the radiation oncology community worldwide and meet the need for substantial improvements in knowledge of modern techniques.

برای مشاهده لینک دانلود اینجا را کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 995
|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 / 12 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباس خلیلی

وضیحات فارسی:

گسترش آزمون های خاص مورد استفاده شده در معاینه عضلانی اسکلتی، پزشکان را با آرایه وسیعی از آزمایشات فیزیکی ا در اختیار خود قرار میدهد. کتاب Special Tests in Musculoskeletal Examination آزمون راهنمای دستی  یک مرحله ای با بیش از 150 تست محیطی است. پایه شواهد بالینی و کاوش به طور کامل بررسی شده است و علاوه بر این از راهنمایی بالینی و نظر تخصصی برای انتخاب مناسب ترین آزمون و تفسیر نتایج معنی دار برای پزشک فراهم شده است .

-- گام به گام توضیحات برای هر آزمون
--  تصاویر واضح عکاسی
-- ارائه شواهد پس زمینه 'در یک نگاه'
-- جزییات چهار چوب بالینی

قیمت این کتاب   £18.42 (در سایت www.amazon.com)  می باشد.

توضیحات انگلیسی:

The proliferation of special tests used in musculoskeletal examination has left the clinician with a vast array of physical tests at their disposal. Special Tests in Musculoskeletal Examination is a handy one-stop guide with over 150 peripheral tests. The clinical context and evidence base is thoroughly explored and the addition of clinical tips and expert opinion will enable the clinician to select the most appropriate tests and interpret the results meaningfully.


- Step-by-step description for each test
- Clear photographic illustrations
- 'At a glance' presentation of the background evidence
- Detailed clinical context
- Comprehensive referencing of orthopaedic special tests

برای رفتن به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید



:: برچسب‌ها: دانلود کتاب تست های ویژه در معاینه عظلات ( Special Tests in Musculoskeletal Examination ) ,
:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 291
|
تعداد امتیازدهندگان : 91
|
مجموع امتیاز : 91
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 / 12 | نظرات ()